დასაწყისისთვის

გამარჯობა! არ დავიწყებ ჩემი თავის წარდგენას რადგან ყველანი საკმარისად მიცნობთ. უკვე დიდი ხანია მინდოდა შემექმნა საკუთარი ბლოგი, მაგრამ ვერა და ვერ მოვუყარე ამას თავი. ზუსტად ახლა მომეცა მიზეზი განმეხორციელებინა ჩემი სურვილი. ბევრი ვიფიქრე თუ რაზე დამეწერა და საბოლოოდ ავირჩიე ჩემი ერთერთი უსაყვარლესი თემა: წიგნები, კერძოდ კი მინდა დავწერო ჩემი პირადი რეცენზიები და მოკლე შინაარსები იმ წიგნებისა, რომლებიც აქამდე მქონდა წაკითხული.

არ მინდა მიმყავდეს ბლოგი მკაცრად დასახულ ჩარჩოებში, რადგან ჩემი აზრით ცოტა მოსაწყენი იქნება, ასე რომ შიგადაშიგ გამოვაქვეყნებ პოსტებს სხვადასხვა თემებზეც.

აი ასე.. მოკლედ, გაგაცანით ჩემი ბლოგის თემატიკა და მომავალი გეგმები. შეიძლება ვინმე არ დაინტერესდეს ჩემი ბლოგით და არ წაიკითხოს. ყოველ მკითხველს აქვს თავისი უფლებები. პრინციპში ჩემი პირველი პოსტიც ამ სიტყვებს ეყრდნობა. წიგნს, რომელიც რამდენიმე კვირის წინ წავიკითხე და საკმაოდ მომხიბლა.

მ.ც.

Categories: Uncategorized | Tags: , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

